KARTA GWARANCYJNA TURBOSPRĘŻARKI
Gwarancja obejmuje wady materiałowe i technologiczne w okresie 12 miesięcy od daty sprzedaży.
Gwarancja będzie rozpatrzona w terminie do 14 dni od dnia dostarczenia reklamowanej turbosprężarki do gwaranta.
Nabywcy przysługuje prawo naprawy lub wymiany turbosprężarki.
Naprawa gwarancyjna obejmuję wymianę uszkodzonych elementów turbosprężarki a w przypadku
braku możliwości ich naprawy wymianę na inną turbosprężarkę.
Gwarancja nie obejmuje:
a) wszystkich aktuatorów i nastawników elektronicznych, oraz
b) ciśnieniowych i podciśnieniowych jeżeli nie były one wymienione na nowe.
Przed montażem turbosprężarki należy bezwzględnie usunąć przyczynę, która spowodowała konieczność przeprowadzenia naprawy lub wymiany turbosprężarki!
Twoja turbosprężarka podlega gwarancji, jeżeli została nabyta w firmie KOWPOL.
Gwarancja obejmuje okres 12 miesięcy bez limitu kilometrów.
Udzielona gwarancja obejmuje naprawę lub wymianę turbosprężarek uznanych za uszkodzone po ich zwrocie do siedziby gwaranta wraz z kartą gwarancyjną oraz instrukcja montażu podpisaną czytelnie przez mechanika montującego turbosprężarkę.
Reklamacja będzie rozpatrzona pod warunkiem, że turbosprężarka nie będzie rozmontowana ani oczyszczona przed jej dostarczeniem do gwaranta.
Gwarant zastrzega sobie możliwość podstawienia pojazdu, w którym używana jest turbosprężarka w celu kontroli współpracy turbosprężarki z silnikiem. Termin wykonania naprawy gwarancyjnej wynosi 14 dni od momentu dostarczenia turbosprężarki do siedziby firmy KOWPOL.
Gwarancją niezawodnej pracy turbosprężarki jest stosowanie oleju silnikowego o wysokich
właściwościach smarnych.
Bezpośrednio przed montażem turbosprężarki należy wymienić olej silnikowy, filtr oleju oraz filtr powietrza.
Gwarancja traci ważność gdy:
1. Silnik, do którego została zamontowana turbosprężarka, jest w złym stanie technicznym.
2. Wystąpiła niesprawność układu smarowania:
3. Utrudniony był spływ oleju z turbosprężarki spowodowany:
4. Proces spalania przebiegał niepoprawnie – zbyt wysoka temperatura spalin.
5. Układ ssący był nieszczelny lub niedrożny.
6. Nastąpiło mechaniczne uszkodzenie elementów turbosprężarki.
7. Do uszczelnienia przewodów olejowych użyto silikonu.
8. Uruchomiono turbosprężarkę niezgodnie z instrukcją montażu.
9. Niewłaściwie eksploatowano turbosprężarkę (nieregularna wymiana oleju, filtra oleju, filtra powietrza, zła jakość oleju oraz paliwa, próby samodzielnej naprawy lub regulacji).
Proponowany zakres czynności podczas montażu turbosprężarki w przypadku stwierdzenia w pierwotnie zamontowanej następujących uszkodzeń:
1. Zwiększony luz promieniowy i osiowy wirnika. Łopatki ocierają o obudowy po obu stronach, zużyte łożyskowanie:
2. Zwiększony luz osiowy (wzdłużny) wirnika
3. Jeżeli stwierdzono wycieki oleju bez zwiększenia się luzu wirnika należy:
4. Hałas pochodzący z turbosprężarki:
Niedopuszczalne jest kontynuowanie jazdy z głośno pracującą turbosprężarką!
5. Mechaniczne uszkodzenie łopatek:
tel. 785 994 367
tel. 785 994 367